asminko345 benim doktorum da tıpatıp aynı şeyleri söyledi. Pazartesi günü yani 37+2 de gidicem gelişme göstermemişse doğum gerçekleşecek ama sezaryen demedi normal de olabilir bi aletle rahmi açıyorlarmış o zaman karar veririz dedi. Çok tedirginim haftası çok da erken değil ama heryeri gelişip karın çevresi neden 33 haftada kalır anlamıyorum bi hastalığı mı var diye kendimi yedim 😔