kızlar merhaba T4 düşüklüğünden dolayı doktor kan vermemi istemişti. bugün sabah 8 de ve 8 buçuk da kan verdim . Yarın kontrolüm referans aralığı 6- ile 22 çıkmış benim sonucumda 27 çıkmış . Başına gelen var mı. Yada benim ki yüksek mi çıkmış yarına kadar stres yaptım 😔