Happymm benim de dört gündür adet olacakmış hissi bel ve kasık ağrım var sancım çıkıyor ama açılmam 1 cm artmadı 36+3 olduk şükür ama 31+5 den beri erken doğum riskiniz vardı. Buhpnlere geldiğimiz için binlerce kez şükür ediyorum. Benim sancım artınca ılık bir duş alıyorum kesiliyor. Kesilmezse doğum sancıları oluyormuş