Teonam benimki çok fazla kanamam oldu adet kanamasından daha çok fitili o yüzden önermedi doktorum günde 3 kere progestan kullanıyorum 3 hafta kanamam oldu bu haftada kahverengi gelmeye başladi doktorum banada kalıntı olanlar gelecek korkma dedi aynı senin gibi ama 20 günü bulur geçmesi dedi yatıyorum bende sadece lavaboya kalkıyorum canım