Destiny21 ilk gebeliğim de 33 de gebelik kolestazı çıktı 36 da acil sezeryana alındım(Bebeğim kakasını da yapmıştı şaşırdı doktorum daha zamanı olan bı bebek diye) İkinci gebeligimde 37+5 de çıktı aynı gün sezeryana alındım ani bebek ölümlerine sebep olduğu için