myh0123 Hanımlar 1 hafta sonra işe başlayacağım öğlene kadar çalışacağım fakat bunu herhangi bi yere bildirmem gerekiyor mu iş yeri kendi mi bildiriyor. (Sgklı çalışanım)
Mehparesultan333 myh0123 bende bekliyim burda 2. Hamileliğim nasıl çalıscam bilmiyorum izin bitince 😂