39+6 haftalık hamileyim ara ara sancım oluyor normal doğum istiyorum doktor son 1 gün eğer kendiliğinden gelmezse sezaryenle alalım her an kaka yapabilir 40.haftadan sonra diyor ne yapmalıyım bu durumda normal doğum çok istiyorum sezaryenden korkuyorum