Nnoktaa Fadime- 22 haftalığım hiç yaşamadım. Herkeste olmuyor bu forumda da çok denk geldim olmayanlara. Kendinize maşallah deyin ve mide bulantınız olmadığı için şükredin 😁😁😁
Mmrvkpll Fadime- 11. Haftadayım iki gündür bulantı ve kusmam mevcut onun öncesinde hiç olmamıştı bende de
selim10 Fadime- 6+4 haftadayız , mide bulantım çok var , özellikle sabahları. 5,5 haftalıkken başladı 🤦