yesilkahve ay Allah senden razı olsun nasıl da güzel dualarında yer vermişsin bana çok teşekkür ederim canım benim.♥️♥️
İlk doğumum 34 haftalık iken oldu oğlum dünyaya hep erken gelmek istiyordu ama iğnelerle tedavilerle derken 34 e kadar anca dayanabildi. Akşam üstü 4 gibi nişanım 5 gibi suyum geldi 7 gibi de sancılarım başladı hemen hastaneye gitmiştim ve ertesi sabah 7:16 da kucağıma gelmişti oğluşum.💙 Hastenede o 14 saat nasıl geçti nasıl dayanmış psikolojim hala anlamıyorum.🤦🏻♀️
İkinci gebeliğim çok güzel geçti herhangi bir sıkıntı yoktu hatta ben bu kız kesin 40 ı bekleyecek hiç niyeti yok gelmeye diyordum ama o süreçte sürekli gelmesi için de çok uğraştım hangi hareketler neler doğumu kolaylaştırır diye, 38+4 te öğlen 12 de aniden suyum geldi gram sancım yoktu bende hemen sıcak duş aldım kahvaltı ettim üstüne evin içinde hareketler yaptım derken öğlen 3 gibi sancı aniden bir tavan yaptı hastaneye nasıl yetiştim bilemedim🤣🤦🏻♀️. Öğlen Saat 3 gibi hasteneye gittim ve saat 5 te kızım kucağımda idi.🩷 Hastanede geçen sürem sadece 2 saat olmuştu kızımda.
Her ne kadar sancılar aynı olsa da gerçekten 2.doğum daha güzel geçiyor ve daha kısa sürüyor birde şu var canım kendimizde alıştığımız için bildiğimiz için sürecin nasıl geçeceğini , ona göre davranıyoruz. Belli bir hafta sonra yapman gereken hareketleri yap yemek gereken şeyleri tüket doğum anında faydası olur. Doğum anında ıkınmalarını ayarlarsan Allah’ın izniyle yırtılma olmadan atlatırsın doğumunu canım. Rabbim hepimizin yar ve yardımcısı olsun, sağ Salim hepimiz alalım kucağımıza yavrularımızı. Ben eminim ki sen bu doğumunu daha güzel atlatacaksın dualarım seninle.🩷♥️♥️🤲🏻🫶🏻