yenibirannis Haticetk geçenlerde bende post açmıştım bakabilirsin Bnmde bundan daha düzgün çizgilerdi ama sancı degilmiş bebek hareketli ve sertleşip toplandyssa böyle cıkıyomus sancı dağ şeklinde cıkarmıs hastanede yatan bi ark demişti
Asfmray Haticetk tamam alttaki kasılma bebek hareketi ve sancıyı ölçüyor sancı yok sancı olunca 100 değerine geliyor dağ gibi oluyor senin sadece kasılma ve bebek hareketi gözüküyor güzel bir nst
Safakkk Sancılarin olduğunda çizgiler daha sık ve dağ şeklinde çizgiler oluyor kasılmalar ise attigin nst deki gibi bazende az su içtiğinde böyle çıkabiliyormuş doktorum bana öyle demişti seninki gibi olmuştu ordan biliyorum