Bebeğim 3 ay 29 günlük ir gün sonra 4 aylık olacak alttan Bir dişi patladı İkincisi de patladı yani patlamak üzere bebeğim çok emmiyor emmek istemiyor sanki iştahsız gibi Ne yapmam gerekiyor ne öneriyorsunuz sütüm azalmaması için ne yapmam lazım sanki biraz geriledi sütüm korkuyorum arkadaşlar ne önerirsiniz bana acaba Dişten dolayı mı iştahsız