Hanife_ Henüz göbiş yok kilo da almadım ama içerde bişeyin büyüdüğünü hissediyorum artık 400 gr yavrucum var içerde göbeğim çıksın istiyorum güzel olur
Pandolika Valla ben de 7 kilo aldım arkadaşlar 🤦🏻♀️ Tadını çıkarmaya bakıyorum ama sonrasında tartıya çıktığımda ağlamamak için kendimi zor tutuyorum🤣 benim minnoşum kıpır kıpır💃🏻