Gltnmhmt bende çok korkmuştum sonda işleminden. Takılırken zaten uyuşuktum hiç farkında bile değildim. Çıkartırken acır diye korkuyordum. Sabah 10 gibi ameliyattan çıktım akşam 8 gibi falan çıkardılar. Çıkartacağı sırada ayaktaydım hemşire sondayı çıkartıcam dedi tam yatacaktım ayakta kalabilirsin ayakta daha kolay olur dedi o şekilde çıkardı ve hiç bişey hissetmedim. Korkulacak birşey yok yani 🥰