Nisanrrerdag Iscn ewt bnde oyle dusunuyom doktor bılgıde vermedı duzgun kotu bırsey varmı dedım bırsey demedı salı gunu tekrar bakacam dedı tek
minnakkraker Nisanrrerdag ben erken doğurdum 36+2de 1800 gr şükür bebeğim iyi. Drlar anne karnında gelişimi durunca almak istiyorlar genelde.
minnakkraker Nisanrrerdag kritik zamanı geçmiş bebeğin inş hakkınızda hayırlısı olur ☺️ sağlıkla kucağınıza alın