Bramasole Sedagnlty riskli bir durumunuz yoksa girilebilir ama doktorunuza danışmanızda fayda var. Bir de denizden çıkınca ıslak kalmamak önemli.
Egemoms1303 Sedagnlty herhangi sorun yoksa girilir diyorlar 🥰Doktorumuz hatta yüzmenin doguma cok faydali oldugunu soylemisti ama ben hijyen acısından cok saglikli bulmuyorum deniz bile olsa normal kisiler bile surekli enfeksiyon kapinca 😏
Bramasole Sedagnlty enfeksiyon kaparsınız mantar olabilir. Islak ortam mikroplara açık olur o yüzden mayoyu değiştirmek gerek çıkınca.
Cherry07 Ben girdim ama derinden girdiğim için kendimi çok yormamaya çalıştım kısa tuttum yüzmemi. Çıktığınız gibi bikini altı yada mayonuzu değiştirin eğer bir riskiniz yoksa yüzmeyi çoğu doktor öneriyor zaten. Ama doktorunuza mutlaka sorun
Basakhilal Sedagnlty girilir ben girdim sorun olmadı hatta denize girmek iyi geliyor. Havuzdan mikrop kapabileceğin icin önerilmiyor
hopefortomorrows Sedagnlty ben bu yaz defalarca girdim. Bir sıkıntı yaşamadım. Doktorum da girebilirsin ama ıslak kaygan zeminlerden uzak dur demişti. Bir de ıslak mayo ile beklemeyin. İdrar yolladı enfeksiyonu yapabilir. Kulaklarınıza dikkat edin enfeksiyon riskine karşı.
Minikperi Sedagnlty hangi denize gireceğiniz önemli. Ben bu sene idrar yolu enfeksiyonu kaptım denizde. Temiz deniz olmalı.
Sedagnlty Arkadaşlar ben Mersin de gırecegım gırecegım denızde dalga yok sıfır dalga zaten çok gırmeyecegım kenarda duracağım denizde gebelık zehırlenmesı yaşamıştım ılk çocuğumda 30 haftalık doğmuştu ıkıncıye hamıleyım
Damla1623 Çok girdim hala giriyorum suyun temizliği önemli bazıları pis oluyor ona dikkat etmek lazım yüzmek faydalı denize girmek içine sinmiyorsa havuza girebilirsin 🥰