Suzandefne Bende 31 haftalığım cnm dün gece valla 3 yastıkla üst üste koydum öyle uyudum iyi geldi aşırı derecede midemde yanma batma hissi var
BabyX Gaviscon kullandınız mı doktorum bana vermişti midem yanmaya ekşimeye başladığı zaman bir kaşık içiyorum iyi geliyor doktorunuza danışın isterseniz ☺️