Kızlar bişi sorucam size ben 4. Aydan beri dvit kullanıyorum 33 hafta oldum ve 31 de gittiğimde doktor bir bir buçuk hafta falan geri kilosu küçük sanki biraz dedi çok üzüldüm 31 de 1450 çıkmısti 32 de gittim de 1700 olmuş kilo almış bu iyi bişey geriden gelme başka sebepler den oluşur onun için 2 haftayı geçmesi gerekir dedi bunu diyen 32 de başka doktor bu arada sonra benim aklıma geldi ben d vitaminini 15-20 gün hatta 1 aya yakın üç gün icdiysem 1 hafta içmedim ya unuttum ya öyle araya Kaynadi geçiştirdim vs çünkü 28 e kadar hep haftasiyla uyumluydu bu 20 gün 1 ayda hiç dikkat etmemistim düzenli alima Internetten okudum içmemek yada duZensiz kullanim ne yapar diye bebeğin kilosunu etkiler ve gelişme geriliğine nede olur dedi bu yüzden mii 2 kontroldur 8-9 gün geri diyolar acaba bu doktor herşeyi normal sadece 1 hafta kadar eksik evet ama bu bebek daha kilo alicak sen merak etme vs beni rahatlatti ama doktora aksatarak kullandığımı dviti soylememistim sizce bunun etkisi varmıdır ? Yazdığım her sayfada Google da etkisi Bebek kilosu gelişimi vs yazıyor ki doktor bana doğuma kadar değil doğumdan sonra 2-3 ay daha kullanicaksin bunu demişti vicdan yaptım o yüzden yaaa 😪