askk_55 28 haftalık hamileyim bebeğim aşağı inmiş doktorum nst istedi sancı olmayınca hiçbir ilaç flan vermedi istirahat dedi ama vajinamda ağrı hissediyorum ve bebegin herketleride aşağıda erken doğumdan çok korkuyorum acaba progestan alsam mi