zeyneperdemir Merhaba bugün sağlık ocağı monovit d3 (d vitamini) ni verdi. Bu takviye 9 damla şeklinde alacakmışım. Siz bunu suya karıştırıp mı içiyorsunuz yoksa direkt olarak kaşığa mı döküyorsunuz
Aynur_13 zeyneperdemir ben bir parça ekmegin üstüne damlatıp öyle tüketiyorum öbür türlü çok kötü geliyo tadı
Churcill zeyneperdemir kaşığa dökmeyin yiyecek bişeylerin üstüne dökün suya falan koyunca bardağın kenarında kalıyo