Aysegul_my Kızlar bebek şampuan ve losyon öneriniz nedir ne aldınız kullanıcaksınız ben mustela die düşündüm ama aşırı pahallı kokusu falan cok iyi ama varsa başka şu da cok iyi diyebileceğiniz önerileriniz almak isterim
GK35 Aysegul_my oğlumda mustela kullandım Kızımada yine mustela alicam evet pahalı ama 6 aydan fazla gidiyor birde ilk yenidoğan döneminde içeriği temiz ürünler tercih ediyorum büyüdükçe dalın vs geçmiştim tek sefer icin değer diye düşünüyorum tabiki imkan dahilinde
Aysegul_my babylook bende trendyoldan bakıyorumda kokusu falan güzel degil gibi yorumlar okudum emin olamadım