EmelBG Bende sizi merak ediyorum, bayağdır postlarda görmeyince herhalde doğurmuştur, toparlanıyordur dedim 😊
Gözünüz aydın, çektiğiniz sıkıntılar günahlarınıza kefaret olmuştur inşallah, yavrunuz da siz de iyisiniz ya önemli olan da bu. Rabbim hayırlı kul, hayırlı evlat olmak nasip etsin inşallah😊🌷
10günüm kaldı, bekliyorum bende öyle, ne gelen var ne giden, bizlere de dua edin, lahusanın duası makbuldür🙂 Tekrardan gözünüz aydın 🎊