Gul2769__ gebelik şekerim sınırda çıktı. Yediğime içtiğime dikkat ediyorum. Hamur işleri 200 ü görmeme sebep oluyor. İçecek olarak Ayran ve çay içebiliyorum. Fast food iki haftadır ağzıma sürmedim direkt tavan yapıyor. Arada tatlı şeylerin kaçamaklarını yapıyorum. 36.haftadayım özgürce yemek yemek istiyorum.