kvsr22 Yaklaşık 2,5 aydır coraspin kullanıyorum,son bir haftadır mide ağrısı yapmaya başladı.Aynı şeyi yaşayan var mı aranızda ,nasıl bir çözüm buldunuz ?
Aysegul_my kvsr22 ben 4 aydır kullanıyorum hiç ağri yapmadi belki başka bişidendir ağrınız tok karnına iiçmiyo musunuz
kvsr22 Aysegul_my gece yatarken kullan dedi doktorum ,ertesi gün akşam yemeğinden önce ağrı yapmaya başlıyor.Ben bu arada iki öğün yiyorum ,siz nasıl kullanıyorsunuz
Whitelavinia kvsr22 ben hem kan civitici iğne hem de coraspin kullanıyorum Bütün vitamin ve coraspini gece uyumadan on dakika önce alıp uyuyorum
BillurGE Benim ikinci gebeliğim coraspini gebe değilken kullanmıştım. Ama gebeliklerde ecoprin pro verdi o da kan sulandırıcı aynı ilaç yani ikisinde de ilaçdan dolayı sorun yaşamadım. Başka yediğin bi şey de dokunuyo olabilir
kvsr22 BillurGE farklı bişey de yemedim ki ,mide boş olunca ağrı yaptı 2 gün,eşim de üşüttün heralde diyor malum mevsim geçişi hala cam açıyordum.Vitaminden başka da bişey kullanmıyorum