Merhaba gebişler ve çocuk düşünenler <3
Benim inşallah bir kızım olacak aklımda bir kaç kız isim var nasıllar veya hangisi en güzeli kulağa en hoş geleni diye merak ettim
- Hira
- Hira Nur
3 Züleyha
- Larin
- Rüya
- Liya çok hoşuma gidiyor ama yanına bir isim eklense sanki daha hoş olur ama ne ismi veya sade mi daha güzel