Nur92 Biraz geç kaldım sonunda hazırlayabildim😇 2 şer tane 10’lu hastane çıkışı 2 uzun kollu zıbın 2 patikli alt pijama 3 adet ağız bezi ( hastane çıkışının içindekilerle 5 oluyor ) 10 adet bez , 1 paket ıslak mendil , pişik kremi , pudra 1 kalın örme battaniye , 1 nohut battaniye ve 1 penye battaniye 1 kilotlu çorap ve normal çorap , 1 adet kadife tulum ( hastaneden çıkarken giydirmek için) 60 ml biberon ve emzik ve hipp mama koydum ilk etapta sütüm gelmezse diye Kendim için * 2 pijama takımı sabahlıklı , 1 gecelik 2 emzirme sütyeni 1 emzirme atleti ve 2 lohusa külodu 4-5 tane depent külod terlik ve çorap başıma örtmek için bir örtü 1 çift silikon göğüs koruyucu Göğüs pedi 5-6 tane lansinoh göğüs koruyucu krem Tavsiye üzerine Humana stell tea süt arttırıcı çay
Nurcin Nur92 eğer hastanede uzun kalacaksanız. (2 gün) eşiniz için de 1 adet yedek pijama koyun... eve gidip gelmek zorunda kalmaz.. hep yanınızda olur.
Nur92 Msalbyrk en çok lazım olanları koydum bir şey lazım olursa eşim evden gelip alır diye düşünüyorum zaten abartmaya hiç gerek yok bence de😊
Nur92 Yeniiannee tulum zaten kalın kilotlu çorap da kışlık yeterli olur diye düşündüm ben zaten hastaneden çıksrken battaniyeye sarıp hemen arabaya binilir üşümez