Kizlar ben 36 haftalik hamileyim gebeligimin basindan beri bebek hareketlerini cok net hissedemedim kontrollerde bir sikinti gozukmedi fakat 2 kere nstye girdim ve 2 nstde hareketleri az cikiyor, kalp atislari normal, ama bu hareketsizligi beni dusunduruyor sakin bir bebek mi diyerek kendimi telkin ediyorum fakat annelerin tekme atiyor yerinde durmuyor gibi yazilari beni dusunduruyor, cnku dedigim gibi ne geceleri ne gunduzleri hic ole tekmeler hissedemedim , yasayan ve saglikli dogum yapan var mi .