Merhaba kızlar
18+4 üm rahim ağzımda kısalık çıktı 32 mm dedi dr nst ye bağladılar kasılma çıkmadı çok şükür alttan müdahale edebiliriz dedi dr böyle bir durum yaşayan oldu mu çok endişeliyim bu arada 7.haftadan beri kanamam vardı. Yeni yeni azalıyordu dün çoğaldı plesentamda kanama var dedi dr
İnsülin de kullanıyorum şekerim yüksek diye
2.gebeliğim kuzum 7 yaşında çok rahat gebelik geçirmiştim ilkiyle alakası yok bu gebeliğimin çok zor geçiyor 🥺😭😢