Seyyyma7 yeni atlattım sayılır 16+4 haftalığım. Seni çook iyi anlıyorum evdeki mobilyalar, çarşaflar inanır mısın çeşmeden akan su var ya o bile kokuyordu asla hiç bir şey yiyip içemedim. Rüyamda damacanayla su içtiğimi görüp uyanıyordum. Kalkıp su içiyordum en fazla 5 sn içimde kalıyordu anında çıkıyordu. Artık suya bile hasrettim. Yalnız kalmamaya çalış eğer ailen yakınlardaysa yardım iste. Çünkü ben hiç yemek yapamadım. Annem hazırlarsa iki lokma atıştırıyordum. Annem yoksa o da yok. 12. Haftadan sonra yavaş yavaş azaldı. Hala sabahları bi kuru öğürme yaşıyorum ama onun dışında çok rahatsız edici bir şeyim yok en azından istifra bile etsem tekrar yiyebiliyorum. İnşallah seninki benim ki kadar ağır geçmez canım 🙏