Aysee1123 Nursumeyye5 20 lerde de 26 civarı ve 30 lardan sonrada karında sertlik yaşamak normal bir durum. Cinsiyetle alakası yok tabi
_brcu88_ Nursumeyye5 hayır alakası yok canım 🙂 hele 30 dan sonra daha çok yaşanıyor ..şuan 36 haftalıgiz biz taş gibi oluyor karnım 🤭sağlıkla gelsinler inşallah
Basakhilal Nursumeyye5 tam o hafta nasıl sertleşiyordu bir anda sertleşiyor sonra yumuşuyordu günde 10 kere falan oluyordu sonra geçti:) doktor poposunu dayıyor hareketlenmeye başladığı icin oluyor dedi. Şimdi ara ara oluyor ama o kadar değil
babymomy_ Karında sertliğin cinsiyetle ne gibi bir alakası olabilir ki ? Sertlik oluyor evet cinsiyetle bir alakası yok
Nursumeyye5 babymomy_ Ben de cinsiyet le alakası olduğunu düşünmüyorum zaten burda bi ankette cinsiyet le alakası vardır denmişti ben de merak ettim.
Nursumeyye5 _brcu88_ Amin inşaAllah canım 🤲🏻 Daha 20 de olduğumdan mıdır bilmiyorum bi türlü o sertliğe alışamadım birden olunca öylece kalıyorum hemen düzelsin istiyorum 😅
Canankara1992 30 haftadayım 1 aydır taş gibi oluyor karnım günde 7-8 saat çekiyorum o sertligi geçmiyor midem patlıcak gibi oluyor
Nursumeyye5 Canankara1992 Sizin baya sürüyormuş ben daha 20. Haftamda olduğumdan sanırım anlık oluyor
sscan18 Nursumeyye5 Evet bende de oluyor canım 22yim. Doktora söyledim normal dedi. Ama sakın karnına dokunma o zamanlar, dokundukça rahim kasılır dedi. Anneler nedense eliyle dağıtmaya çalışıyor sakın yapmayın dedi 🥰
_brcu88_ Nursumeyye5 evet evet canım zamanla alışırsın zaten 🤭😂benimde ilk gebeligimdi tuhaf olurdum ilk başlarda 😂şimdi ama alıştım
Nursumeyye5 sscan18 Aa öyle mi bunu bilmiyordum birden olunca o an refleks ile elim karnıma gidiyo bundan sonra yapmam 🥰
Nursumeyye5 Basakhilal Ben de dönüyor mu acaba ne oluyor diyorum demek ondanmış 😂 Evet canım anlık oluyor bu haftalar da Basakhilal