Merversin Kizlar merhaba ilk gebeliğim 7 ci haftalık bebeğim ve dün akşamdan beri alt karında ağrı rahimde baskı ve mide bulantım mevcut yarında doktor kontrolüm var normal mi acaba
Bebegimsu350 Merversin kuzum normal mide bulantin kalp atışları artık başladığı için bebeğin canlandigi için bulantin oluyo doktorum bu şekilde anlatmıştı. Tuvalet mevzusundada bende öyleyim hatta gece uyuyamiyorum kalkmaktan çok geliyo ve senin gibi kaşık ağrılarım da oliyo ikinci gebeliğim benim ama aynı haftadyiz
Gullukoker1 Kesinlikle normal. Rahim büyümeye başladığı icin agrı yapabiliyo. Ayrıca sık tuvalete çıkmakta normal. Rahim büyüdükçe mesaneyi sıkıştırıyo. Benimki üç buçuk aylık oldu. Hâlâ bulantı ve kusma problemim geçmedi. Umarım seninki bu kadar sürmez