anneoluyorum101 Suyum fazla ve haftam da ileri olduğu için suni sancı alacağım birazdan 3 cm açıklık ama ne suyum geldi ne sancım hiç bu kadar sağlıklı doğuma gitmeyi hayal etmemiştim dua edin kızlar 🤍
2numaramm anneoluyorum101 Allah yardımcın olsun hiç korkma sancin başladığında derin nefes al ver hep bunu yap
Zehross03 anneoluyorum101 bende 4 cm açığım 36. Hafta şuan 37 de suniyle başlatalım dedi doktor bakalım seninki nasıl ilerleyecek hayırlı doğumlar 🥰
Hizligonzales anneoluyorum101 saglikla hayirlisiyla gelsin ins benimde oyle olmustu 4cm aciklikla yatisim yapildi sifir sanci vardi su gelmedi suni ile dogum yapmistim.
Zehross03 Hizligonzales kaç saatte doğurdunuz o şekilde acaba bende 4 cmle suni alıcam büyük ihtimalle
Zehross03 Hizligonzales yine sürmüş baya ya halbuki açıklık iyi benimde öyle olacak büyük ihtimal çünkü hiç sancı yokk tam tersi hafifledim sanki 🤣
Mine9166 anneoluyorum101 kacinci haftadasiniz benimde suyum fazla 38.haftadayim doğuma dair hiç bir belirti yok.