Gonuel49 39+5 ten selamlar, Kiminle konuşsam 39-40 haftalık olmuş ve kimsenin bebişi gelmiyor. Yarın son kontrolüm var. Normal doğum istiyorum ama bakalım nasip kısmet. Çok yoruldum artık hayırlısıyla sağlıkla Bi an önce gelsin minik oğlum 🥺🤲
Rbytkn Gonuel49 aynen öyle ben 2021-2022 gebeydim, bende geç doğum yaptım ve etrafımda ki herkes geç doğum yapmıştı ve şurda da hep doğumu bekleyenler görüyorum. Ürkütücü insan ne oluyor yaa demeden geçemiyor. Tabiyatimiz gereği yemek içmek wv ye çıkmak gibi doğal olması gereken bir doğum neden bu kadar zor oldu ? Oyunlarmi dönüyor acep.
Deletedmom_116 Gonuel49 gelmedi gelişimi durdu başladı durdu başladı ver saysam 45 haftalık doğdu gibi bişi oldu🤣🤣
Yas3ming Gonuel49 valla bende öyleyim belim ikiye ayrılıyor bende de düşük tansiyon problemi var 39. Haftamdayım 40 a bişey kalmadı ama gelmiyor bebek dayanacak gücüm kalmadı gerçekten
Ess91 Gonuel49 sonbahar gelip havalar sogudugundan beri hamilelik guzel gelmeye basladi suan 35haftamdaym dogurmayi dusunmuyorum icimdeyken gayet mutluyuz 😂
Gonuel49 Rbytkn gerçekten öyle arada Bi kasılmalarım ağrılarım oluyor geri geçiyor hiç gelecek gibi değil bilmiyorum. Banada çok garip geliyor…
Gonuel49 Rbytkn aslında yine bu kadar ısrarcı olmam ama tansiyon sıkıntım var sürekli tansiyonum yükseliyor. Bu durumdan çok yoruldum ve sıkıldım. Tabiki sabırsızlanıyorum bebeğimi kucağıma almak için birde ilk gebeliğim 🥰 ama dediğim gibi tansiyon beni sıkıntıya sokuyor.
Rbytkn Gonuel49 normal doğum istiyorum derken 40 hafta bitince doktorunuz sizi sezaryene mi sokmayi düşünüyor?
Gonuel49 Rbytkn hayır canım şuan normal doğum olarak ilerliyoruz fakat tansiyonum yükseldiği için Bi sıkıntı çıkıp sezeryana falan alınabilirim diye endişeleniyorum.
Gonuel49 Deletedmom_116 nasıl yaniiii😳 peki gelişimi durduysa sezeyanla daha erken neden almadılar. 45 hafta ne demek 😳
Deletedmom_116 Gonuel49 belli bir doktorum yoktu devlet hastanesi azizligi diyelim Gelişimi 36 da kaldı üç haftaya yakın belki fazla Ama Kaç doktora gittiysem Anlatamadım ve dogumumda aşırı zor oldu ama gelişimi 39 du
Gonuel49 Ess91 inşallah hep böyle güzel sorunsuz geçer canım 🩷 o haftalarda bana sorarlardı ben doğurmak istemiyorum kalsın içimde mutluyuz biz böyle derdim 🥲 ama. 37 hafta bittikten sonra tansiyon yükselmelerim başladı ondan beri gelsin istiyorum 🥺