31+5 günlük hamileyim ciddi derecede kabızlık problemim var. Doktor zor durumdaysan gliserin supp fitil kullanabilirsin dedi ama çok korkuyorum bebeğe zararı olurmu yada erken doğuma sebebiyet verir mi ? Aranızda gebelikte fitil kullanan var mı nolur yardim edin. İlk gebeliğim çok panigim o yüzden:(