35+2 haftalığız doktorum bi haftq önce
enfeksiyondan dolayı erken dogum riskim olduğunu söyledi. Özellikle dün aksamdan beri belim sırtım ve bacaklarima vuran geçmeyen bir agrim var. Karnımda regl agrisi gibi agrilar oluyor arada ufak sancilar giriyor. Bebeğim birkac gündür aşırı hareketli normalde 32den beri cok hafif hareketleri vardı. Ben hareket ederken veya bebek kuvvetli hareket ettiğinde makatima doğru igne batmalari oluyor sanki tuvaletim varmis gibi bir his oluşuyor. Bunlari yasayan var mi yalanci sanci mi yoksa erken dogum belirtisi olabilir mi? Ne zaman hastaneye gitmeliyim?