Babyay Kızlar tetenoz aşısinin 2. Dozunu yaptırmak için sağlık ocağına gittim 28 i gecmissin dediler yapmadılar doktoruna sor dediler 30. Haftadayim şimdi dün doktora sordum olabilirsin dedi 30 dan sonra 2. Dozu yaptıran var mı?
Onyxina Babyay benim doktorum modern şehirde yaşayıp hastane koşullarında doğum yapacaksan zaten gerek yok, çok istemiyorsan boşver dedi. Hani yani yaptirmazsan da aklında kalmasın.
1kucukbaby Babyay benimde yapmadılar 1 tane Yeterli olur dedi doktorum Sağlıklı Doğum yaptım korkmayın
AleynaResul Babyay ben daha ilk dozunu olabildim dün 10 ekimde de 2.doz dediler 27.haftayı geçmemesi gerekiyo falan da demişlerdi ne alaka bilmiyorum bende açıkcası