Gonuel49 Rzgrn_Annesi133 ah canım sen çok dikkatli ol tansiyonunu gün içinde 3-4 kere ölçüp yazmayı unutma. Doktora gidersen senden Liste isteyecektir sen hazırlayıp gidersen daha iyi olur. Ben şuan hep takipteyim listeliyorum. Dikkat et sağlıkla alırsın inşallah bebeğini kucağına 🩷🩷
BurcuSTopsakal Rzgrn_Annesi133 1 haftadır hastanede yatıyorum, hep yatarak 13/9 civarı, otururken ölçerlerse 14-15/11, benimki de mecburi sezaryen canım. Allahtan tam 36+0da yükseldi, yarını da atlatırsam cuma 37+0da hemen alacaklar
aysglemrkn BurcuSTopsakal ciğer geliştirici vurdular mı ben 32. Haftaya girecem 3 gün yattım burdular bana ama iğneden sonra. Birwz az oynuyor bebek neden acaba
BurcuSTopsakal aysglemrkn Yok 35ten sonra vurmuyorlarmış gerek kalmıyormuş, benimki zaten şuan 37 olmak üzere. Ama o söylediğin hareketsizliği duydum.. Başkaları da yaşamış, oluyor demek ki canım.. İçin rahat etsin istersen acilde nst bağlat arada
Zeyzey055 Rzgrn_Annesi133 gerekli tedbirleri doktorunuz söylemiştir diye düşünüyorum ilk gebeligim de 32 de yüksek tansiyon ve protein kacagindan dolayı erken doğum yaşadım ciger gelistirici vuruldum 2 gun sinrada dogum oldu.. suan 37 haftaligim 18 haftadan beri yediklerime içtiklerime dikkat ediyorum düzenli tansiyon takibi yapıyorum ilaç kullanmiuorum fakat yukseldigin de düşürmek için elimden geleni yapıyorum mutlaka kapsamlı bir doktora danışın dediklerini harfiyen yapmalısınız
Zeyzey055 Ilksen-30 oksijen gitmemek.demek bebekte gelişim geriliği okur hareketleri azalır beslenemez dolayısıyla erken doğum olur tamamen bebekle alakalı 1 hafta çok sinirliydim 13/9 du tansiyonum dusuremedim ve bebeğim hiç kilo almamıştı
Basakhilal Rzgrn_Annesi133 valla yakınımın tansiyonu çıktı acil sezeryana aldılar yine bir kişiye daha şahit oldum hastanedeydim tansiyonu çıkmıştı sezaryene aldılar
Zeyzey055 aysglemrkn 32 de rapor almak için gittiğim de ilk kez tansiyonumun 16/8 olduğunu gördük daha sonra 18 e cikti ve direk yatış yapıldı idrarda protein de cikti bebeğim de 32 +2 de doğdu 21 gün kuvozde kaldi 1860 grdi
esraelaaaa87 Rzgrn_Annesi133 ben yaşıyorum preaklampsi riskim var ilk çocuğumdada bundan dolayı 32 haftada doğum yaptım şimdi günde 1 corasprin günde 3 tane alfamet tansiyon ilacı kullanıyorum tuzu azaltıım ama hep tetikteyim
Ervaduru O kadar cok konudan rahatsızım ki 24 hafatdan beri uğraşıyorum tansiyon yükselmesin fiye bugün 24 saatlik idrar teslim edecegim inanın kafama göre doktor bile bulmakta sıkıntı yaşadım ben başından attılar düzgün ilgilenmediler ilaç v2rmek istemediler özelden dogum paketi slfım hastane içinde doktor değişikliği yaptım şükür o şimdi idrar toplsyamalım dedi idrarımda köpürme de oluyor son zamanlarda akşqmlqrı hep 13 8 13 9 oluyor başka doktorlar ilaç bilr alma diyor doktor 2 doz al dedi çok örnmli bir konu dedi 24 saatşik idrar so mı ucuna gör2 dogum planlıyacaz durdurabilfiğimiz ladar da dururmaya çalışcsz dedi 34 oldum nugğn cok şükür ki diyecegim o ki araştırın doktor bişey yapmıyot die köşeye çekilmeyin ben zehirlenmeden vok korkuuorum devlete gittim daha. E tahlili yapscagını bile bilmiyor araşırma hadtanesi bu bide hemen o gün öxeldeki doktoru değiştirmeye geçtim kendinizi önemseyin