Kızlar selam.. 26. Haftadan sesleniyorum. Son zamanlarda aşırı derecede duygusal oldum ve her gün ağlayacak bir şey buluyorum. Biraz stresli şeyler oluyor hayatımda tabii herkeste olduğu gibi, bazen kaldıramıyorum. Hatta bugün bir patlama yaşadım, küçük bir olay oldu ben de kendimi tutamadım, kısa tutmaya çalıştığım bir ağlama krizi yaşadım.. bebişe bir zararı olur mu diye de çok korkuyorum bir yandan😔 Ne yapmam gerekir sizce bunu aşmak için? Sizde durumlar nasıl? Vicdanım çok rahatsız bebeği üzüyorum diye😭