Kızlar merhaba 2 gün sonra 30 haftalık olucam inşallah,böbrek sorunum var bjraz,1 buçuk ay önce gittiğimde sağ böbreğim de hafif şişme görülmüştü gerekirse devam ederse stent atarız demişti doktor,1 aydr falan da çok şükür ağrım olmuyor az az oluyor ve hemen lavaboya çıkınca su içince geçiyor.Ben şunu merak ettim atıyorm 34 35 haftalarda çok şişme yaparsa artk ağrım çok artarsa stent yerine bebeği alalm der mi doktor,cnku 36 da falan doğum yapipta sağlıklı olan çok,o acıyı bence yasatmazlar stent takmazlar çok büyüdüğü için alalm der mi acaba.Bunu çok merak ediyorm yaşayan oldu mu bilgisi olan varmı,bebek artk baya büyüdü cnku büyüdükçe de artar şişer die korkuyorm