Ozy Ben 23+4 Haftalik oldum Hamileligimin ilk 4 ayi hergün kusdum ondan sonra durdu ama arada bi yine kusuyorum ayda 1-2 kere Doktor randevum bir ay sonra ama arayip sorsammi bilemedim normalmi 24. Haftada halen arada bir kusmam
Yalinn8 Ozy benim de 17 de kesildi ama hep tekrar baslayabileceginden bahsettiler, ayrica 9 ay boyunca yasayanlar da varmis ama sen boyle olacagini dusunme tabii,bu da gecicektir🙏🏻
Seymameva Ozy Benim’de öyle olmuştu geçiyor biraz daha sabır hatta 8 aylığım geçen midem bulandı yine kustum 😁
Figennn Ozy 17 haftaya kadar biraz agir gecirdim fazlasiyla cikariyodum, simdi hafifledi ama her sabah kusuyorum yine canim. Alistim artik😃
Zeynpatak Ozy benim de 3 hafta iyiyim 1 hafta kotu adet donemlerine denk geldigini farkettim ben . Ogunlerde kusuyorm sadece
Yalinn8 Ozy 8-16 arasi gunde 4-5, 17 ye gecerken bicak gibi kesildi, simdi 24/4 üz, 17 den bu yana toplasan 4 defa falan olmustur, arada bulaniyor tabi ama cikarmiyorumm
Fatmakaya158 Ozy bende senin gibi ilk 3 4 ay hep kustum şimdi 25+2 tim kusuyorum bende arada kusmasam da bişey yiyemiyorum feci miğde bulantısı yaşıyorum bende enfeksiyon çıktı canım ama bebek saçta çıkartıyor olabilir