Halin Kızlar bu mide bulantısından bittim kusamıyorum da ama midem çok kötü kollarımdan vücuduma doğru halsizlik geliyor. Zehir oldu gebelik. Ne zamana kadar böyle devam edecek çok yoruldum. Daha 5 haftalığım bi de
Yguo_mom Halin bende cok çektim 10 haftaya girdim azalmaya başladı bol sabır diliyorum geçicek merak etme Sabahları ıkı tane prilam hap içiyorum doktoruna danış cok kötü olursan iste bulantı hapı
aslii57 Halin bende 7 haftaligim 5. Haftada çok şiddetli mide bulantısı başladı şuan daha devam ediyo prilam verdi dr ama oda bende aşırı halsizlik ve baş donmesi yapiyo içsem bı dert içmesem bir dert
Matmazelll Halin bende aynıyım yanlız değilmişim sabahtan akşama kadar miğdem bulanıyor hap içiyorum geçmiyor. Bide çalışıyorum günde 10 saat zulum gibi geçiyor halsizlikte var canım hiç bişey yiyip içemek istemiyor suyun tadı bile değişik kokulara gelemiyorum ilk kızımdada böyle olmuştum 4 ay yaşadım bari bunda farklı olsaydı 🫣
Kubralpay İlk gebeliğimde 4 ay, şimdi ki gebeliğimde 3 aylık oldum hala düzelmedim bazen kusuyorum ama sürekli mide bulantısı var prilamdan 3 4 tane içiyorum ama asla işe yaramıyor
Minigiim-vebenn52 Haftadayım hala sabahları var tabi eskisi gibi değil bende senin gibiydim yediğim anında cıkıyordu ve midem çok kötüydü yapacak bişi yok mecbur cekceksin ne zaman geçeceği de bünyenle ilgili ama doktoruna söyle prilam yazsın o biraz hafifletiyodu beni
Minigiim-vebenn52 Tabi prilam da aşırı uyku yapıyo ama yapacak bişi yok ilk haftalar bol bol uyucaksın zaten 😂
Halin Matmazelll bu kadar olduğunu bilmiyordum hafif mide bulantısı olacak sabahları sonra geçecek sanıyordum. Kimse bu kadar kötü olduğunu söylemedi bana 😞😞😞
Matmazelll Halin maalesef böyle oluyorum ben herkezte farklı oluyor işte şimdi kusmamak için zor tutuyorum ama illaki olcak maaelef kızımda kusmaktan göz altlarımdaki damarlar mor mor olmuştu meydana çıkmıştı hepsi
Petekcee Halin bende sizin gibi bulantı var ama kusamıyorum sanki midem hep ağzımda geziyorum açken birşey yok ama su bile içsem başlıyor gerçekten bana da şuan zehir gibi geçiyor hamile miyim hasta mı geziyorum belli değil 8+3üm bende
Yenianneperci35 Halin Rabbim yardımcınız olsun🙏🏻 Ben de bu şekildeydim kusma yoktu ama midem bulanıyordu hep. 1-2 kere prilam kullandım. Ama süreç biraz ilerleyince hafifliyor🙈
2numaramm Halin bende 5 haftaligim dün yazdırdım hap preze sanirim sabahları ogurmekten bıktım yiyince geçiyor ama gün içinde oluyor yine
Vandb Halin bende 5 haftalık başladım 9 hafta oldum 8 kilo verdim arada serum aldım en son doktora gidince bulantı ilaçlarının dozunu arttırdı şimdi daha iyi gibiyim ama içmezsem berbatım