nb- ben la roche posey efaclar yüz yıkama jelini kullanıyodum uzunca bi süredir. Cildimin cokta barışık olduğu bi üründü ama hamileliğimin başında hormonal olarak bir sivilcelendim neyim var neyim yok kullanamaz oldum. Nemlendiricilerimden tut toniğime kadar değiştirdim. Hepsini yves rocherden aldım. Yağlı ciltli olduğum için onların önerdiği jel tonik pleeng ve nemlendirici aldm. Memnunum baya. Boyutlarıda büyük olduğu için epeyce yeter