Babyy21 Merhaba folik asiti kaçıncı haftada bıraktırdı doktorunuz ? Ben 18. Haftadayım devam etmem gerektiğini söylüyor doktorum
irmarose Babyy21 3. Ayı tamamladığımda doktorum bıraktırdı. Planlı gebelik olduğu için gebelik öncesi de 3 ay kullanmıştım
Yenianneperci35 Babyy21 merhabalar, ben 13. Haftanda bıraktım. Balık yağı hapı, kan hapı ve d vitamin damlasına devam etmemi istedi doktorum.
Elo__35 Babyy21 12. Haftada kontrolümde bıraktırdı vitamin ve demir ilacı verdi fakat miğde bulantıların bittikten sonra başla dedi
tgbadlgzr 3.5 ayda bıraktım ben sağlık ocağı dokturum bırak dedi vitamin kullanmaya başladım biraz kullandım onu da bıraktım şuan hiç bir şey kullanmıyorum sadece sağlıklı besleniyorum :) 24+2
Babyy21 tgbadlgzr olması gereken o gibi geliyor bana da ama kullandığım ilac multivitamin olduğu için doğuma kadar dedi