Kızlar selam bebegim kıs bebegi olacagı icin pusetsiz bebek arabası alacagız. Evde bir tane pusetimiz de var hastane cıkısı icin. Kabin boy alacagız önerilerinizi var mı kullanıp memnun olduğunuz markalar. Kraftın 5 bin tl civarinde kabin boy bebek arabasını buldum ama tekerlekleri nasıl deneyimlemedim. Birde e bebegin hamilton R1 modelini önerdi magaza calısanı