Kızlar merhaba 10 haftalık gebeyim kese geç göründü bi türlü folik asit kullanmaya baslayamadım doktorlarda ısrarla devam cüretli yazınca folik asit bende devletin önerdiği folbiol aldım arkadasımında ikinci gebelıgı bana doktorum kullanma folbiolu dozu fazla diyor doktor dedı siz hangi folik asiti kullandınız kararsız kaldım