GlinMeryemBasaran ben 36.haftamda doktor değiştirmek istedim ve Avrasya hastanesinde Atilla Bey var ona gittim bir kez muayene ve bir kez de sonuç göstermeye gittim çok eğlenceli biri.Hamileliğimin 12.haftasından beri aynı doktora gidiyorum bebeğimin beyninde kist varmış diğer doktor bir kere ayrıntılı bir şekilde bakmamıştı bebeğime.Detaylıda bile görülemeyeni bu doktor gördü Allah ondan razı olsun.Doğumu da inşallah onda yapacağım son kontrollere göre sezaryen gibi görünüyor korktuğumdan bahsettim ona öyle içimi rahatlattı ki diğeri dalga geçer gibi napalım içeride bırakalım mı demişti.Tabiki herkesin doktordan beklentisi çok farklıdır benim doktorun yanında rahat olmam,güler yüzlü olması en önemli beklentimdi ve bunu karşıladı.