@kubra_o6 merhaba, hayırlı olsun. Ben de oğlum 15 aylıkken hamile olduğumu öğrendim. Birazcık çevre baskısıyla ilk haftalarda emzirmeyi kesmeyi denedim ama oğlum çok ağladı. Bu sebeple 4 farklı doktora danıştım, 3 tanesi “riskli gebe değilsen emzirebilirsin” dedi. Karnımdaki bebişim 26 haftalık olana kadar emzirdim. 3. Trimesterde kasılmalara sebep olduğu için o haftalarda emzirme sonlandırma eğitimiyle şefkatle ağlatmadan bıraktık çok şükür.