bsraikra Gulsahhhhh ben iki kere gittim cok memnun kaldim doktorum cok iyiydi simdi ayin 17 sinde normal randevu aldim kontrole gtcem
bsraikra Gulsahhhhh cnm zor randevu aliyosun 20 24 hafta arasi yapilio sen o haftalara yaklasmadan ara 182 yi ama saat 23.56 gbi ara ancak dusuyo sistem on iki olmasini bekleme hemen doluyo bn bir hafta aradim ancak aldim
Gulsahhhhh bsraikra detaylı ultrason için önce normal dr gitmem gerekmiyor mu ? Onlar yönlendiriyor diye biliyorum . Ben normal dr randevu aldım oradan detaylı ultrasonu yapacak kişiden direkt alamıyorum vermiyolar
bsraikra Gulsahhhhh cnm 182 ara eger 20 haftadaysan bn 20 24 hafta dopleer yaptirmak istyrm de onlar verio randevu normal doktorun istesede istemesede yaptrablrsn detayli oldugu icin bebegine daha iyi bakarsin
bsraikra Gulsahhhhh ne alaka cnm neyse sen bildgn gbi yap sabahtan beri sana izah ediyirum sn anlmiyosn yonlndrmeye gerek yok
Gulsahhhhh bsraikra 182 yi aradım söylediklerini söyledim telefondaki bayanda dediki daha önce bu hastanede her hangi bir dr muayene olmadığınız için ilk önce sizi takibe almaları lazım sonrasında dr yönlendirmesi gerekiyor dedi umarım sen anlamışsındır🤨