Aslikryl Korkulucak bişey yok akışına bırak .. herşey beyinde bitiyor bütün hastaliklarin çoğu stres kaynaklı oluyor .. Kendinin doktoru kendin olmalısın bence :) bir düşük sonrası 7 ay sonra hamile kaldım imkansız gibi birseydi. Uzman çok iyi bir tüp bebek doktoruna gittiğimde 1 sene sonra bana kızıp odasından kovmustu 😄 çok mu paran var dedi bir sal kendini dusunme , herşeyin zamanı var daha yaşın kaç dedi bana . Seni dedi o çatala asla çıkartmam başkası olsa seni keser , biçer bissuru ilaç yazar yollar ama ben yapmıyorum hadi kızım hadi dedi kovmustu çok ağlamıştım ama bir yandan da haklıydı . Beyine neyi verirseniz o olur ..