5+1 de keseyi gördük geçen hafta bugün 6+3 kalp atışı ıcın çağırmıştı ama kalp atışı yok kese ve embriyo gözüküyor geöen hafta embriyo gözükmüyordu ama kalp atışı duyamadı karından muayene etti bi ses gelir gibi oluyor ama yok geç öğrenen başına gelen var mı cumartesi tekrar çağırdı