fizikcianne Kızlar gebeliğimin başından beri doktorum 3 haftada bir çağırdı. 30. Haftadan sonra 2 haftada bir mi çağırıyorlar ?
mirlerinannesi Benim doktorum 2 haftada bir çağırdı 30 da gittim 32 de çağırdı nst ye girdim 34 de tekrar çağırdı